onsdag 30 juni 2021

MFS SKALAN JUST NU

Av all stress från FK och stress över att de gått på semester utan återkoppling från facket i det som pågår nu... är mina värden inte bra alls....

100% sjuk med Arbetsträning, önskat hjälp med flera saker då min hjärna inte orkar.... 

Arbetsdkada

Den 13000 kr löneskilnaden minus, mot anmäld lön 2019,  vilket är rätt????,  jag anmält till facket för en månad sedan, utan svar. Jag vill absolut inte göra fel.

Pluss mitt mående i utmattning och blodtrycket som åker upp och ner.

I vila hela fm är undertrycket högt idag med ...

Bild nedan, dag 2 efter de punkterade blåsan i tidigare inlägg.  Jag har lagt om med alsolomläggning, blött, med plastfolie över. Nu en liten skorpa. Har smörjt försiktigt med Bepsnten idag. Bild i morse när omläggningen togs bort.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan