onsdag 23 juni 2021

24 h ekg svar idag, AF och Akassan

 Utlåtande:24-timmars EKG-registrering med början 2021-06-09.


Sinusrytm med ordinär medel-HF (82 slag/minut) och HF-bredd (54 - 145 slag/minut).
Enstaka SVES. Ingen SVT.
Inga registrerade VES. Ingen VT.
Inga patologiska pauser.
Anger vid flera tillfällen tryck mot bröstryggen som ibland strålar upp mot halsen, en gång i samband med promenad. Även symtom på nypande, pirrande samt hårda hjärtslag i bröstkorgen. EKG visar vid dessa tillfällen regelbunden sinusrytm 70 - 110 slag/min beroende på tillfälle.

Bedömning: Inga patologiska arytmier. Symtom utan korrelation till fynd på EKG.

Registreringar och diagram återfinns i EKG MUSE.

Pratade med AF igår, för att käcka upp vad som gäller för mig....OM...OM... det blir så att jag ska prövas mot hela arbetsmarknaden igen 24/8 när jag uppnått dag 180 och de ev tänkt utförsäkra mig.......en informativ handläggare. Han sa att jag även skulle kolla upp A-kassan och har gjort så idag.
Vi pratade om tjänstledighet från jobb isåfall och de olika program som finns för arbetsprövning.
Vi la mig åxå som qrbetsprövande men med jobb minst 3 månader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan