lördag 5 juni 2021

Sååååå slut igår......

 Igår......NU ÄR JAG SÅ KNÄCKT.


I går var det som det drogs åt ett spännband runt hjärnan och hjärnan stod still...skulle göra klart alla hagningar mm till facket...Jag var så slut...utan min man hade det inte gått jag är så knäckt nu att jag gråter av och till.......han torkar mina tårar ...och säger vi ska klara det här...

Pratar med facket....om hur jag mår och de säger du vet hur FK är....skicka hit dina handlingar alltihop....ska vi titta på ditt avslag och ev rättshjälp....

De säger de ska titta på förvaltningsrätten avslag...

Och mejla fk att du ännu inte fått någon handläggare så vi har ett namn att kontakta om så behövs...

De säger åxå du har fått lång arbetsprövning, 3 månader, lika säger ssk på hvc.

I mitt sjukintyg står troligt åter efter 365 dagar...


Jag pratar med ssk på hvc...och börjar gråta...och frågar om jag kan få vara helt sjukskriven från arbetsträning månaden ut....hon säger det är bra du provar först....hon visste inget om sjuk kontra semester...


Över 150 sidor som jag överlämnat....


HUR JÄVLA SJUKT ÄR DET INTE...DET HANDLAR INTE OM ATT VI SKA BLI FRISKA...utan.att FK är problemet som förstör min och andras möjlighet bli frisk.....

ALLT HANDLAR OM ATT JOBBA så snart det går, inte hur man mår...😥😥😥...

Så här står det i ssk anteckningar nu....

"Kontaktorsak

Sjuksköterskebedömning

Anamnes:

Aktuellt hälsotillstånd:

Har fått kalla fötter inför arbetsträningen. Tror inte hon kommer klara av det.

Åtgärd:

Rådgivning:

Samtalar en stund och uppmuntrar henne att ge arbetsträningen ett ordentligt försök. Uppmuntrar henne att ha dialog med sin arbetsgivare under tiden."//

Nu blir det journalrättning ...då har hon inte förstått ett dugg av hur det är att vara så utmattad att man bara gråter...oförskämt helt enkelt

Det får bli IVO

Journalrättnimg 

Tyvärr överensstämmer inte orden ," kalla fötter" överhuvudtaget med vad jag berättade.

Jag är helt slut efter 15 mån av olika symtom. Helt slut efter så många överklaganden i olika instanser och till slut i veckan ett avslag I FVR dessutom pga det sjukintyg " doktor" inte ville ändra. Som förstörde min ekonomi, som fick mig gå tillbaka för tidigt pga det. Då jag blev så pressad av all stress i dok, nya dataprogram, många kurser jag skulle ta igen, genomförandeplaner och bpsd registreringar som vi desdutom låg efter med, skulle hinna på tid i mobil omsorg där varenda minut ska taggas av men som inte var inlagt i de slimmade schema och desdutom att vi ofta går kort.

Flera har sagt upp sig och flera letar annat.

 På det denna oro, hur är det med mitt hjärta , är det demens fick jag vänta 2 månader på att få veta. Jag är slut, så trött, hjärnan orkar inte. Jag gråter och är förtvivlad över att jag aldrig får bli frisk. Facket ska hjälpa mig med arbetsskada då jag blev smittad I jobbet. Pga av att jag nekades test i tid godkänner inte Afa arbetsskada utan positivt Pcr. Det behövs en post covid diagnos... . Jag vill få tillbaka mitt liv, bli frisk igen. Kunna jobba, gå mina långpromenader och gå på gym igen. Få gå ner de 20 kg jag gått upp. Det ät INTE KALLA FÖTTER...Jag är totalt körd i botten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan