måndag 14 juni 2021

Rehab kordinator & egen remiss...vi får se...


Blodtrycket i morse av att kamma håret, undertrycket högt. Vilade hela fm.

Jag har träffat rehab kordinator idag...och äntligen fann jag någon som ligger neutral, lyssnar och formulerar mig.....

Bedömning
Bedömningsinstrument:
Work Ability Index (WAI):
Totala poäng: 22, vilket indikerar "dålig arbetsförmåga" enligt tolkningsguide. Se inscannat dokument för detaljerade svar och kommentarer från mig
Stress and Crisis Inventory - SCI 93:
Totala poäng: 68, vilket indikerar "betydande begränsad förmåga" (kan hålla sig kvar i arbete eller återgå i tidigare arbete) enligt tolkningsguide. Se inscannat dokument för detaljerade svar och kommentarer från mig
Åtgärder
Planering:
Fortsatt kartläggning 21/6.

Jag har funderat på Bragee...men inte kommit längre...flera har ju varit i kontakt med dem.

Såg i mitt 1177 att covidmottagningen KI Huddinge hade behandlat min egen remiss...står inget mer än så.....

Varit vinglig idag igen, sa till min man, ska jag behöva en rollator...

Men bara jag höll i honom när vi promenerade gick det bra.

Så vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan