måndag 9 december 2019

Operationstid ändrad

Åhhh vad bra de har tidigarelagt operation av höger öga till den 2/1-20. Kordinatorn ringde nyss och berättade de fått ett återbud.
Det blir bra, mycket bra, sååå glad för det. Det faller bättre in direkt efter semester.

Då börjar det närma sig att börja jobba igen efter 3 veckors sjukskrivning. På torsdag börjar jag med kväll, fredag kväll och dubbelpass 7-21 lördag och 7-20.30 söndag.
På måndag den 16/12 är det återbesök efter operation av vänster öga. Då ses vi igen min rumskompis och jag. Vad kul vi fick samma dag för operstion igen nu när de bytte tid på mig.
Natten mot söndag vaknade jag av en märklig värk rakt in i ögat liksom längre bak i ögat. Blev lite orolig vad händer men det försvann och känns inget sedan dess.
I natt vaknade jag av att jag tänkte klia mig i det opererade ögat.
Tycker jag ser klart men att synnervens synfältsbortfall stör, som jag skrivit om här i bloggen förrut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan