tisdag 3 december 2019

2 veckor efter operstionen

Ja då har 2 veckor gått efter jag opererade in lins den 19/11. Det är sista dagen jag tar Isopto Maxidex 1 mg/ml.
Har försökt läsa med mitt nyopererade öga och lite kan jag. Men synfälltsbortfallet stör och kommer så fortsätta göra.
Kände av tryck i pannan och i benet under ögat, känsla som begynnande förkylning/bihålor. Det är ju inte bra bli förkyld. Jag ringde ögpnavdelningen på Akademiska 85 G, bara för att checka av men jag har ju inte ont i ögat i sig.
Vi skulle avvakta sa de men tänkte jag bättre kontakta dem en dag för mycket än inte alls.
I bild blå kontaktlins höger öga mot mitt vänstra gröna öga.
Sjukskriven och följer de föreskrifter som är till den 11/12 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan