måndag 21 juni 2021

Rehab kordinator, fysioterapeut och myggjävlar

Lite positivt i allt. Jag har varit 2 gånger nu till rehab kordinator, en jätterar som verkligen lyssnar och bekräftar. Det är bra att facket nu ska stötta mig i rätt arbetsträning tillbaka, så det inte blir som förra gången jag blev utförsäkrad 1/8-20. Jag är sjukskriven 100% till 15/9, men min dag 180 inträffar 24/8, FK har sina tankar, men jag har I journal att vila nu. Sjukintyget är så skrivet med arbetsträning. Jag är så stressad över hur det här ska bli, vad jag kommer orka...om och när att börja... Jag fick träffa fysioterapeut idag med. Jag ligger lägst i min ålder...men hen såg jag har en grund potensial sedan all träning jag gjort..fick resa mig från stol så många gånger jag orkade på 1 min...men uj så slut jag blev och gångtest.... Hen sa vi utgår från post covid och du ska försiktigt få träna dig tillbaka. Bara ena sidan åt gången. Man har sett att det är bäst... Hen lyssnade, vi ska nu lägga upp en träning som passar mig.. Och psykolog har hvc bokat in till mig åxå.. Väntar åxå på KBT I att lära mig leva med tinnitus... Nu är myggjävlarna här igen, och jag får sådana här variga märken, som vanligt. Fler som får så här?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan