måndag 28 maj 2012

Allergireaktion ©

Pollen, pollen och åter pollen...tagit tabletter i flera dagar men inte under de två sista dagarna...och idag kom en stor reaktion både på det och magen. Ögonen rann när jag var  ute och gick. Jag går mellan 3.5 till 7 km om dagen ibland längre. Använder mig av RunKeeper. Helgerna brukar jag låta mig bara vara.
Trors magen som vårkte så gick jag 3 km fram och åter med sådant som skulle återvinnas. Tror jag fått reaktion i kombination med att jag utsätts för pollen också. Det har gått bra nu länge, med mjölkproteinallergin...får nog vara försiktig igen..Jag hade sådan magsmärta på eftermiddagen. Men strax innan lillhjärtat och mamma kom och hälsade på så släppte det...vilken befrielse...och lycka.

Om överkänsligheten mot mjölk och utrensing, från tidigare inlägg i bloggen HÄR

1 kommentar:

  1. jobbigt med pollenallergi
    jag hade det förr om åren och det var så jobbigt ett par veckor när bl.a. ögonen kliade och rann och även lite astma-besvär
    och jobbigt med den magsmärta du fick
    tror jag också har mjölkprotein allergi, då jag bl.a. inte tål mjölk utan blir riktigt illamående om jag dricker det
    kram

    SvaraRadera

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan