måndag 21 maj 2012

+ 25 c ©

Vilken underbar dag. + 25 c...helt fantastisk, helt vindstilla sol och blå himmel....och att njuta av en ledig dag så här...Nu är det sommar hos mig. Mina - 22 kg håller i sig...men ibland är det - 20 kg, har hittat mn idealvikt och idag kom den niongröna bikinin på...Mitt BMI är 21.6.
Tänk vi ligger flera veckor före mitt ursprung och det är behövligt med allergimedicin i den grönskande växtligheten...ett år sedan resan hem från Alanya och jag började förstå, nu när jag tittar i backspegeln så inser jag...och tänkt så mycket fantastiskt som hänt sedan dess...ett helt nytt levande liv..tusen gånger bättre..OCH i en framtid får jag se om min känsla är rätt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan