onsdag 2 maj 2012

Kay Pollaks insprirationsbrev nr 12

Mer för oss som vill utvecklas...
Här alla Kays inspirationsbrev
I denna lektion nr 12: Om att se på sina trossatser
Citat "En trossats är en inre övertygelse, en stark uppfattning, en attityd, en inställning, en djupt liggande tanke jag har om olika sakers tillstånd. De trossatser jag har kan handla om mig, min man, mina barn, andra människor, politiker, bilismen, livet, universum …

De trossatser jag har, har ofta formats eller "ärvts" av mina föräldrar, min mormor och morfar, vänner, lärare i skolan, prästen i kyrkan, media, den kultur jag vuxit upp i etc. "// slut citat
Titta in under länk och se exempel och hur du kan utvecklas genom att titta på dina egna trossatser...vill du ha dem eller..förändra ditt sätt att se...lycka till..
Kay Pollaks hemsida www.kaypollak.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan