tisdag 8 maj 2012

Historisk helg ©

En historisk vandring med många upplevelser...Uppsala Domkyrka....

Upplands Musseum med sin utställning om Rasbiologi SKUGGOR OCH LJUS. vill återvända igen och titta mer...tänk hur man sett genom tider....fanns så mycket att titta mer på där...


....och konsert på UKK "Förklädd Gud", i detta har jag en hel del att lära..

Så intressant att få kliva över gärnser och lära sig mer...min vän med sitt stora historiska intresse är en inspirationskälla och inser skilnaden på intressen och vad jag själv missat i mitt fokus på mina stora intressen...men kan ju inte ha funnits tid för allt.... :) Men nu finns möjlighet att utvecklas OM man vill...så intressant att lyssna till kunskapen....
En fatatstisk måltid på  Villa Romana på lördag och gott även på söndag på Svenssons Krogar på gamla stationen här i Uppsala...
Många utvecklande upplevelser...bara att leva och njuta av livet..och dessutom....
Varit på besök i en väns hemkommun, en rofylld plats några mil utanför Uppsala..och så roligt yngsta dottern, måg och barnbarnen kom och hälsade på hemma hos mig det betyder så mycket  för mig. Denna fina nedan fick jag av dem...
...känns så bra......
Det blev klart i dagarna också att jag blev erbjuden en högre tjänst...så livet leker...bara att se framåt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan