tisdag 28 juni 2011

Maxx 4 år ©

Tänk vad tiden går han är redan 4 år mitt lilla barnbarn.
 Present från farfar till ´Maxx: Foppas signerade sista landslagshjälm. Med en farfar som jobbar åt MoDo hockey så blir det lite MoDo prylar ibland;)
 Av mig farmor,  fick han denna radiostyrda helikopter och lite annat.

 Tårtan blåses ut. Denna dag kunde inte jag var där på grund av de omständigheter som råder och att jag hade en eftermiddagsgrupp denna dag i jobbet och det är långt mellan där jag bor och Vännäs. Då jag ser så dåligt som jag nu gör och inte får köra bil längre, ställer ögonen sina gränser för mig.
Av farfar fick han en cykel. Hej och hå nu börjas det ;))
Maxx fond fick sig lite påök också så klart. Kramar till lillhjärtat på hans 4 års dag från farmor.
Tack till Matti & Sandra för korten.
©

2 kommentarer:

  1. wie es scheint, eine nette Party. Ich liebe das Geschenk, das Ihre Großmutter gab. seine zu schön, eine rc Hubschrauber ein Kind als Geschenk zu geben. Ich denke auch an eine rc car für meinen jüngeren Bruder auf diesem Weihnachten zu kaufen.
    Adam smith
    adam.smith402@yahoo.com
    nitrotek

    SvaraRadera
  2. Thanks tryed google translate...in swedish:
    det verkar vara en trevlig fest. Jag älskar den gåva som var din mormor. ge sitt trevligt att ha en rc helikopter till ett barn som en gåva. Jag tänker också på en rc bil för min yngre bror för att köpa den här julen.

    SvaraRadera

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan