lördag 23 juli 2011

Packard Bell EasyNote LJ71-SB-777NC ©

Jaha ja, då har jag beställt en Packard Bell EasyNote LJ71-SB-777NC  från netonnet och inget kunnande i bästa val har jag, utan fick hjälp som han lovat. Då min syn är så begränsad har jag även vägt in den aspekten. Ungefär 5 dagar skulle det ta att få hem den. Behöver ju nytt och eget nu när livet har förändrats. De datorer vi hade förrut rådde ju han om, så det blev en sådan här.
 
Tidig morgonprommend blev det...känns rkgtigt bra idag, nej jag blåser inte omkull så lätt, jordtecken som jag är...runt hörnet väntar säkert nya äventyr...;)) Jag brukar ju säga "Livet ska levas så att man inte sitter där i gungstolen en dag och ångrar allt man inte gjorde"
©

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan