fredag 22 juli 2011

Insikt och "Sony Ericsson EXPERIA arc" ©

Fick några ord till mig idag av en vän. En vän med en mycket speciell gåva och med ens klarande det. Hennes ord var nästan som jag känt och sagt här hemma. Nu är det inte bara jag som har samma känsla och det finns ingenting jag kan göra....
Så värdefullt med det hon förmedlar, som stärker och visar vägen..en annan känsla idag och en tro på en positiv framtid...Vikten också att tänka på sig själv och sin hälsa och hur viktigt det är att få tillbaka energi i att kunna hjälpa andra inte bara att ge, då tömmer man sig själv...ja livet är ett enda lärande från början till slut...
Gick en långpromenad i kväll också (minus 15 kg nu) känns bra i kropp och själ och jag fick en idé om förändring i mitt kommande hem där i Övik. Ja tänk, det är en mening med allt, det här att vissa saker inte blir gjort...intressant...
Har blivit med en "Sony Ericsson EXPERIA arc" i går och mobilt bredband, provat den försiktigt i dag. Den ville inte gå igång, eller rättare sagt jag förstod inte hur jag gjorde. min sons sambo var på fb så jag bad henne fråga hur jag gjorde och vips fick jag till det av mig själv, med lite hjälp av sonen. I morgon ska börja lära den...hm...oteckniska  jag...och välja ny dator...
Mina barns pappa ringde idag när jag nyss fått igång min nya mobil och det är för roligt hur dålig jag är på sådant här...jag kunde inte svara :)))) Jag fick ringa upp... det gick bra :)))
Nej nu vill jag flytta till min nya lägenhet snart och få ordning på mitt boende och göra mysigt...och börja mitt nya liv :))
©

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan