lördag 16 juli 2011

-13 kg ©

Sedan vårvintern har jag nu nått en vikt på -13 kg :) Provade skinnbyxorna idag och jeansen som hängt där i garderoben och väntat och NU kan jag ha dem igen. Är taggad nu att fortsätta :)) Har ju gått upp 20 kg, ja mer under de här 10 åren, så 10 kg till är målet.
Minska portionerna, undvika fett och mindre bröd, inget godis och chips mm sedan försöker jag ta en promenad till Vännsleva var dag och tillbaka.
Jag pratade ju om att göra en utrensing till hösten, dvs inte äta något som innehåller varesig jäst eller socker på 4 månader och ta Pau Darco kapslar, Jag gjorde ju den utresningen också för 10 år sedan..Fick ju tipsen av en fd kollega och kontaktade Magnus Näslund på Anatoma Rehab i Övik. Hursomhelst får bli efter jag flyttat till Övik. Skulle  få nycklarna i mitten på Augusti och om hon bara behövde grovstäda och det kan det ju vara värt :) Så vi får se hur det går, en vecka semester före och en efter....
©

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan