måndag 7 februari 2022

LUNGEMBOLI??????

 Nu är jag FÖRBANNAD...ursäkta ....

 såg I journal från dr som var mindre trevlig på akuten 220129...

Se tidigare inlägg i bloggen

citat "Tidigare hälsoproblem

Lungemboli, står på Eliquis. Tidigare djup ventrombos. Tidigare kolecystit. Kroniskt perikardvätska som ej behövde åtgärdas vid senaste kontakten med hjärtmottagningen 2022-01-21.

"// 

INGEN HAR INFORMERAT MIG OM LUNGEMBOLI" nu har frågan gått till både vc och lungmottagningen....??????


Min fd dr på vc hämtade ut min journal jag tjatade om från mars till aug 20 om min ärftliga kuagulationsrubbning..som min nye dr då hämtade ut...


..citat "Av journalkopiorna framkom att patienten är bärare av heterozygot faktor 5 mutation (hetrerozygot APC resistens) saknar anlagsmutation i protrombingenen och har inga cardiolipinantikroppar


Det förklarar ju isf min låga syresättning ....

Så slut denna morgon...blodtrycket stiger bara av att bädda sängen....

LUNGMOTTAGNINGEN SVAR: 

Hej ! Denna frågar får du ta upp med din husläkare du är avslutad hos oss.

Med vänlig hälsning XXLUNGEMBOLI INTERNETMEDICIN LUNGEMBOLI - Dr.se LUNGEMBOLI - HJÄRTLUNG FÖRENINGEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan