fredag 25 februari 2022

Alecta, AFA, Folksam - fler ekonomiska förluster av att vara sjuk

 Jag fick ju igenom fortsättningsnivån f.o.m idag 220225, dag 365, på 75% av min SGI, sjukskrivningen ut 31/3.


Nu upphör ävven ersättningen från Alecta då jag uppnått dag 361 den 31/2 ( de 10% arbetsgivaren betalar till dag 90), så även det förlorar jag, skickar handling i det till min fackliga.


Så 2 ekonomiska förluster...😥


Ser 2 handlingar inkommit den 15/2 till AFA, troligen från arbetsgivaren, ser inte vad på deras sida.


Vet inte hur länge till min sjuk och olycksfallsförsäkring löper, ska ringa dem och kolla.

Pratat med Folsam nu...Jag har fram till 31/3 använt 462 dagar av de 549/18 mån försäkringen löper på. 87 dagar kvar....

Så då upphör även det...1700 kr I mån..framöver....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan