fredag 18 februari 2022

En sämre dag igen...MEN OK AV FK

bltr när jag varit vaken en stund och vilar.
puls och syresättning, ovan sitter på sängkanten vid uppstigning. Bild under, ställer mig upp. Det tyder ju inte på POTS vad jag kan förstå, då bltr desdutom öigger lågt I flera dagar desdutom och pulsen inte går upp så mycket.....den 21/2 blir det 24 h bltr igen....

Bltr ovan när jag bäddat vid 09.30.

Possitivt sent I kväll 220217 kom besked FK godkänner fortsättningsnivå, till sjukskrivningen slut....Det innebär väl att det kanske rullar på....

Det står vidare...

"Tänk på att... 

Bedömningen är preliminär och kan påverkas om dina förutsättningar förändras, t.ex. om 

- du återgår i arbete tidigare 

- du får andra ersättningar 

- du åker utomlands 


Om du har fått en lägre ersättning än den du ansökt om kommer vi att skicka ett brev som förklarar 

varför."// slut citat....

 Det har varit lågt bltr några dagar...Varit ute och gått över 8000 steg 1 gång, och över 6000 steg och 2 ggr på utegymmet försiktigt...så idag kände jag hur det är något igen....och bltr var lite högt ....men så kändes det bättre efter lunch igen...sedan var jag så trött....sov 2 ggr efter middagen.....kändes som hjärtat höll på att stanna...som ett varumärke, svårt förklara känslan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan