lördag 27 mars 2021

Puls & syre under 10 månader

Sammanställde alla tester jag gjort på puls och syre sedan 20 05 24,  i Shealth appen och sparat, många månader med hög puls upp och ner normalt under 68 i vila...och lågt syre som minst 84, 92 många gånger, ofta syre under 95...under dessa 10 månader jag testat.. 

Många nätter jag vaknat med över 80-85 i puls...oftare på slutet...
Funderar på sambandet med vattnet i hjärtsäcken. Får invänta dr förklaring om vad de skrivit I 1177 efter ronden igår 210326, när flera namngivna läkare tittat på prover, ultrsljud och DT, och vad det kommer innebära för mig. 
Man ser åxå där jag gjorde ett uppehåll i mätningen av puls och syre, då en kvinnlig dr i samtal med mig sa åt mig" lägg bort den där mätningen, det stressar bara" på telefon till mig.
Jag har hämtat ut alla journaler sedan covid startade 14/3-20 och t.o.m jan 21..ska begära ut fler....och letar det  dokumenterande den dr som sa sluta mätningen, om det står något i journalen om vårt samtal, men nej, hittar inget...om inte jag nu letat dåligt...
Ska ta med mig sammanfattningen när jag får tid på kardiologen, som dr skrivit, dubbel förtur....
...och lägga in det i kommentaren i Covid19 symtom study appen.
En tur hit idag inför......
En lugn vårprommenad, här i Öregrund idag 210327, aldrig förr har vi tagit bilen för att undvika backar för mig, jag vet ju inte drar pulsen iväg bara jag anstränger mig.....
Men sydlig vind så var det skönt i luften när vi Ove❤ & jag vandrade runt här i #öregrundshamn och en fika på café Wilma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan