tisdag 9 mars 2021

Dagen innan läkartid för utmattningssyndrom

Test idag 210309 bild ovan i appen " Mental Fatigue" och bild nedan 210219. Sjukskrev mig 210326 och i morgon väntar 1 timmes läkartid i hur jag mår i mitt utmattningssyndrom. Jag mår bättre efter 1.5 veckas vila. Minimal stress  promenader och rofylld samvaro. Det ska jag visa dr i morgon, hur jag mår bättre utan stress.
Bild nedan temp idag. Hettade och har varit helt slut. Hade lika I temp i söndags åxå, undrar är det post covid. Skulle färdigställa handling till LÖF och sammanställa lite bilder till dr bl.a. på det ovan idag på fm... somnade sedan och sov några timmar.

Mitt hjärta ❤ Ove, tog bild på mig idag när jag somnat av utmattning 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan