söndag 10 januari 2021

U09.9 POSTINFEKTIÖST TILLSTÅND EFTER COVID 19, OSPESIFICERAD

Jag märker att jag har blivit tröttare nu de senaste månaderna....men kämpar på ändå...

Fick diagnos utmattningssyndrom i september....

Jag lägger mig 22-23....när jag är ledig kliver jag upp 10-11....Jag har alltid varit morgonpigg...gick på gymmet ofta vid kl 07 innan covid...somnar ibland i soffan....

Idag kände jag mig så trött, men bara klä på nig och gå ut en sväng...risken är att jag pressar mig för hårt och det kommer bakslag...

Det har kommit nya diagnos koder...

U09.9 POSTINFEKTIÖST TILLSTÅND EFTER COVID 19, OSPESIFICERAD

viktigt vi lyfter det med våra läkare att få in dem i journslerna..

En skön prommenad 5896 steg utmed Fyrisån i dag när PANDEMILAGEN börjar gälla.

Ove❤ säger det här vädret är väl som hemma för dig.

En helt vanlig dag med lite snö som kommer i norrländska mått mätt...

En tur förbi närbutiken här, finns ingen skyltning utanför...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan