söndag 3 januari 2021

C19 bakslag...igen jag som mått så bra

 C19 bakslag?...igen, jag som mått så bra länge nu...

Varit flitig och gått i 3 dagar, fredag 11000, lörd 12700 idag 6000 ca...
Igår kväll började hosta och lite slemmig
I dag efter prommenad var jag så trött och velat sova...men inte gjort..
Började hosta så mycket efter middagen...slem la sig för andningsvägarna igen och jag tog 2 puffar symbicort, bisolvon och sedan asetylsystein ...fick gå och 
Avbokade tandhyginisttid den 18 vid 12....

Jag vill nog vaccinera mig först och det blir för länge in på dagen innan jag då får ta blodtunnande då jag ska ha en på kvällen åxå upp slem 2 ggr....känns som jag har en grapefrukt mot andningsvägarna....men tror det börjar släppa nu...fy så jobbigt...
Semestern slut nu börja jobba i morgon em.
Ska ta prover på morgonen inför läkarbesöket på medicin den 13/1


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan