torsdag 21 januari 2021

Mental fatigue och utmattningssyndrom

Nytt test då för att se hur mår jag nu. Haft några nätter nu med svårt att sova.

Varit vaken sedan 2 igår natt....så här har det hållit på i mina öron i natt...I går natt....många nätter sedan i somras, med olika styrka,  ibland vaknar jag av det.....det är jobbigt när ljuden blir för starka..

På det har jag mitt utmattningssyndrom och hjärndimma 

Fler som lever med Tinitus ? ...och vet hur det är....uppkommna under månader av covid symtom.... under länk här kan du lyssna till hur det är att leva med tinitus, dag och natt...

Jag har nu 5 dagar kvar tills jag är uppe i dag 90 hos FK och blir nollad. Jag har kämpat på mina 100 %.... frågan är.......är det bra för mig att pressa mig så här när min dr sjukskrev mig på 50%....och jag bröt den för att jag inte orkade pressen från fk ???????

Appen MENTAL FATIGUE i länk här 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan