tisdag 26 januari 2021

Dag 317...

 Dag 317//Igår 25/1-20 återbesök hos hörcentralen för att kolla hörapparaten h öra. Den är ok, men diskanten höjdes lite och den kalibrerades då det blir rundgång i den av visiret. Ska testa det här en månad så får vi se hur det blir...

Jag frågade om ev något som kan ta bort mina ljud i v öra, dag som natt, men det finns inget som kan ta bort. Det som finns är att man kan sätta andra ljud i  en liknande  hörapparat eller att jag fick låna en högtalare man kan ha under kudden, med andra ljud i..typ havsbrus mm...och nej...inget för mig...det är nog med ljudet som finns dag och natt....och osäkert sa hon om det skulle bara störa min hörsel mer....jävla förbannade c19...

Igår fick jag åxå ny tid för dos 2 av Pfizer Biotech c19 vaccin. Den 10/2 på jobbet. Då får jag skjuta på min Eliquis till 2 h efter vaccineringen och kvällstabletten lika.

Idag 26/1-20 har jag kämpat i 90 dagar...de dagar som FK anser man ska jobba heltid innan man är nollad hos dem. Jag känner mig så trött och slut. Ljuden i örat sedan i somras...utmattningssyndromet efter fk utförsäkring...då de anser jag kan jobba med alla symtom, och skulle prövas mot hela arbetsmarknaden, med feber, yrsel och andningsbesvär. Men nu har jag diagnoskoden. Så får vi se vad FVR anser om den...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan