lördag 2 januari 2021

Långprommenad, trött efter...


 En prommenad till Ackis idag och åter...skönt prommenadväder...
Jag kände mig kroppsligt trött efter...
Vi har börjat plocka bort lite av julen idag.


Lite av våra julblommor 2020, 2 Amaryllis ovan...vi väntar en 3:e..
Grupper vi gjorde själva 
Känns bättre idag än igår...fick ta flera extra puffar symbicort igår kväll och bisolvon...
Tydligt märktes åxå mitt utmattningssyndrom när vi spelade bingolotto på nyårsafton...stressen kom...siffrorna flöt ihop...coviddimman la sig och hjärnan stannade liksom...Ove fick hjälpa mig...då 2 lotter och tempot på tvn blev för mycket.. Jag måste inse det dr sa...läkning tar 6 mån...kanske kan jag aldrig komma tillbaka fullt...men jobbar mina 95% sedan 26/10....snart har mina 90 dagar gått på 100% då FK nollar mig igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan