tisdag 12 januari 2021

Så trött

 Igår 11/1-21 hade jag jobbat 7.30-16, ett vanligt arbetspass i vården.

Jag var så trött och slut efter en hel dag i rörelse 4646 steg i jobbet.

Jag fick lägga mig och vila när jag kom hem. Sambon lagar maten....

Börjar allt mer inse  har jag att leva med det här......Jag bara önskar mig en c19 diagnos...att få rätt hjälp och bli frisk.

Fick hosta på kvällen igen och tog extra puff Symbicort.

Denna morgon låter jag som jag skulle kunna bli jätteförkyld igen, hostar och tar strepsils....och mina dagliga doser symbicort...

Jag har testat några dagar att sätta ut Asetylsystein....ska fråga i morgon på medicin på Ackis om jag ska fortsätta med det.

Känner mig så trött idag och slut. Ska jobba I kväll 14-20.30, bakom visir och munskydd.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan