torsdag 10 november 2011

I morgon....11.11.11 ©

I morgon, är en dag i sorg och glädje. I morgon är dagen för ett sista farväl, mina barns älskade farmor, 11.11.11 kl 11. Jag sände mina tankar via cancerfonden,,,så här....Jag finns med dem i mina tankar....
En livslåga har slocknat.
Minnen och tankar från åren när barnen var små. Somrar, jular och all den goda maten, bakverken och de tända ljusen. Förklädet, kaffet, inlagd strömming, rullströmming och palten till jul. Alla vackra blommor som hon också så gärna gav bort. Omtanken om barn och de så kära barnbarnen och hennes önskan att alltid göra så rättvist som möjligt.
...och i morgon brinner ett ljus för henne i mitt hem....men också av en mycket speciell anledning....för livet, glädjen...och det som finns i mitt liv just nu....
I  morgon Fredag  ska vi på Merry Can och se Smokie...det blir en upplevelse....
Min sons svärmor har bokat hyrbilen för resan till våra barn och barnbarn i en jul i Uppsala....
Kom mail idag också om hur göra med biljetterna till Kebenekajse som är på Merry Can i december och ett stort tack till folkmusikföreningen för informationen, ska göra som jag fick veta...så glad för det.

1 kommentar:

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan