tisdag 22 november 2011

Svar..kunna skilja sak och person åt...©

Läst att det finns några få människor som blir illa berörda av mina blogginlägg och länkar, men det jag skriver i min blogg handlar inte om dessa individer utan är erfarenheter från mitt eget liv och annat jag tycker är intressant att förmedla.
Till er mina vänner, det finns att läsa oavsett, det som ligger till grund för detta inlägg…och ska understrykas det har inget med MITT eller ERA tidigare liv att göra…
Men uppenbarligen retar mina ord och länkar i min blogg upp ”vissa personer” som inte har fått lära sig eller saknar insikt i att man måste klara av att skilja sak och personfrågorna åt.

Kramar till er alla läsare och en fortsatt trevlig kväll till er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan