lördag 5 november 2011

Ett ljus på alla själars dag ©

Ljuset brinner i mitt hem idag för alla nära som gått före….vi ska ju den vägen alla….Hur lever du egentligen, är det ett liv i harmoni och välbehag....ja vi kan ju själv välja.... Det brinner också i denna dag för förändring och välbefinnande. Jag har de senaste veckorna fått uppleva något jag inte upplevt förrut och känslor i hela kroppen av ett välbehag, som jag kunnat sätta ord på och inte upplevt sedan tidig barndom...

Fick också ett intressant telefonsamtal sent i går kväll som la ännu en pusselbit till mitt tidigare liv och är än en gång så tacksam för vad jag fått veta. Inser ännu mer nu…Skönt att någon än en gång orkar lyssna och finns med mig. Kan bara säga livet har gått vidare..inspirerande samtal om livet...mår så gott nu, på alla sätt...ler....
Denna någon har också hjälpt mig med förändringen av bloggen...så glad och tacksam för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan