söndag 27 november 2011

Kursdag 1 och julskyltning.....©

En helt fantastisk kursdag, den första i  "Medial utveckling och healing". Kommer inte att skriva så mycket om den då det som sker där tillhör det rum där det utövas och de människor som deltar. Det jag kan säga är att vi fått prova lite olika sätt som verkligen visat på förmåga att utveckla vidare. Intressant att få tolka och få blir tittad på. jag blev djupt rörd i något vi fick prova på och fick lite vägledning i det....helt fantastiskt. Vi fick en hemuppgift till nästa gång som jag tänkte be några av mina vänner om hjälp med...
Som jag sagt förrut, i de kurser jag gått så ser jag än mer vad mycket kunnande det finns och vad mycket man har att lära i detta...står bara på tröskeln i en utveckling. Jag kan varmt rekommendera dig som vill prova på.....
Behöver dricka mycket i kväll känner jag, så det blir en del av min favorit, varmt honungsvatten med ingefära och lime. Man gör av med mycket energi i just detta och behöver tillföra västska. Efter en sådan här dag med det jag upplevt blir man loj och behöver vila...så jag tänder ljus här och bara är i det nya...ler....
Det snöade lite idag...lätt puder bara, vi säg det när vi satt och tittade ut efter lunchen.
Gick en tur och tittade på julskyltningen och markanden som de börjat plocka bort efter kursen...måste ta tag i det här med julklappar nu.
Det har varit en stillsam helg, lugn och fin och vi har pratat mycket....känner att det är ro i mitt liv och jag har gjort en återblick idag....ett liv i utveckling. Sitter i kvällen och dokunterar de för mig viktiga i denna dag....harmoni och lycka....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan