måndag 7 november 2011

Everything Happens For A Reason...©

Ja helt övertygad om det....och som Kay Pollak min ledsjärna i livet säger "Varje människa jag möter är utsänd för att jag ska träna på".....Mer av hans citat här från bloggen HÄR
Everything Happens For a Reason
....och Kay Pollak..för dig som är ny i min blogg, hans böcker att "Välja Glädje" och "Att växa genom möten" återkommer jag gärna till och de finns i min bokhylla. Har även varit på en föreläsning med honom...helt fantastiskt. Fick även förtroendet att länka till honom på den gamla hemsidan som nu är nedlagd.
Kay Pollak föreläser
Titta även in på Kay Pollak och  tankarskraft.se där finner mer....för dig som vill utvecklas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan