onsdag 14 december 2022

Lungmottagningen 221213

 Så har jag varit på lungmottagningen igår 221213

De säger finns inget mer de kan göra för mig...

Det tyder inte på ansträngningsastma...men en typ av astma liknande möjligen...relaterat till covid...de stänger inte dörren för mig...de meddelar min läkare på vc som får ta över medicinering...och blir jag sämre får jag återkomma.

Jag ska vara försiktig med symbicort som innehåller cortison.. 

Jag glömde be honom skriva något jag kan lämna till fk...Kanske ska skriva i 1177 och be honom om det.

Gjorde så och de skulle lämna info till min läkare....

Mer kommer när journal går läsa i 1177...

---------

Bloggen togs över helt plötsligt i inloggning av Gmail...min Gmejl låg där istället på inloggningen, och jag fick inte bort den.......Jag har en gammal mejladress som varit sedan jag startade bloggen 2011, som inte existerar längre...Hm.....

Kontaktade dem när jag inte kan logga in...väntar...

Testade byta sökmotor..Bing och gick in på Blogger och försökte så komma in och det gick bra...MEN SÅ GICK DET INTE IGEN....SÅÅÅÅ......

De har inte hörts av under hela dagen 221215...så...JAG VALDE CHANSA OCH LOGGA UT...och nu kom jag in med den mejl som legat och ligger för inloggning i bloggen....skumt...

Igår 221213, när vi kom hem från våra läkarbesök så hade det snöat igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan