måndag 20 mars 2023

Feber igen...och VC har inte ringt.. Makulär Amyloidos & gummibandsligatur .

Feber igen, tror själv möjligen kan vara av Herpes....I fredags kontaktade jag VC för hur gör jag nu, om det kom tillbaka igen skulle vi sätta in x1 I 1 år...eller skulle jag ta Vaciclovir x2 i 5 dagar först, men ingen återkoppling i fredags hur gör jag, inte idag...så får ringa i morgon...hur gör jag f.o.m onsdag...slutar ta eller går över till x1....

I morgon är det dag 11 i 5 delen av KBT för tinnitus. Det går bra, vissa delar är jag osäker om jag riktigt förstår, men gör så gott jag kan...och vi får se vilken feedback jag får.

Jag kämpar på med pep och huffning och har mycket slem, tror det är mer slem än innan, jag började med.

Fick idag tid för ultraljud av den knöl jag känner jag har i området med Makulär Amyloidos 

 Mer om det i bloggen HÄR 

Utbrott av Herpes typ 2 från jan 21

27/1-21, 25/7-21, 31/9-21,, 25/3-22,  3/8-22, 21/7-22 , 18/10-22, 1/2,23 och NU 18/2-23

Som ett brev på posten KOM DET igen efter stress, vad är det i kroppen...

Herpes simplexvirus typ 2 - INTERNETMEDICIN 

Som tur är har jag Valaciclovir hemma och även och även Anti.

Så då börjar en 5 dagars behandling igår igen..

Har haft sådan faslig klåda i 14 dagar nu  i min hudsjukdom 

Makulär Amyloidos  HÄR

Här från juni 22 om Makulär Amyloidos och bSmörjer igen med Clobetasol Teva  sedan 4 v nu när inte  Ovixan hjälper..

Hänger det ihop tro...Herpes och Makulär Amyloidos

Och för en vecka sedan sattes gummisnoddar på hemorojder som var invändigt...Det hade blött flera gånger sedan i höstas....men hoppas det blir bra nu . De kan lossna efter någon vecka och börja blöda. Isåfall ska jag inte ta något blodtunnande några dagar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan