tisdag 31 januari 2012

48 h ©

På 48 h öppnades en helt ny väg för mig. Träffade en ny chef, blev erbjuden jobb, bjuden på en fantastisk upplevelse…lunch och en så fin kväll och sedan kom erbjudet en del i en villa i Uppsala…allt låg där…så fantastiskt…något helt nytt i mitt liv…alltså vad ska jag säga mer, saknar ord just nu…lycka…alla säger vad väntar du på…och vilken tur du haft…ja, det kom till slut, det jag väntat på…
Min nuvarande chef fixade 6 mån tjänstledigt…
Underbara dagar med sonen, hans sambo och lille barnbarnet...
Jag var i förrådet i kväll och hämtade de 20 flyttlådorna…ja jag har inte satt upp en tavla här…och jag faxade uppsägningen på lägenheten i dag….Pratade med en vän som jobbar åt flyttfirma och han skulle kolla upp, vi får se pris…sedan ska sonen kolla möjligheter…en månad kvar…och det som känns allra bäst är att jag får dela de sista dagarna här…med någon….ja lycka...
Ryggskottet som kom när jag skulle spänna fast barnbarnet i bilstolen har börjat lägga sig,,,,men vad gör väl det...övergående...var rädd om er och varandra...

3 kommentarer:

  1. Trevligt att det blev så då, å vad var det jag sa, hmmmm ditt liv, ja du det är det här som blev bäst för alla....kram

    SvaraRadera
  2. det låter toppen !..nytt jobb och erbjuden del i en villa osv.
    Säger stort Grattis !
    hoppas också att ryggskottet går över snart
    kram

    SvaraRadera
  3. Ja så positivt i livet just nu....helt fantastiskt...
    Tack så mycket :)
    Ja ryggskottet är lite bättre. tog inte så hårt.

    SvaraRadera

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan