lördag 7 januari 2012

Lars Kristerz på parken....©

Trettondagen den 6 januari med Lars Kristerz parken.......haha...ja som skämtade att jag skulle behöva ta en allergi tablett mot dansmusik och tog en också, inte för det utan för att förebygga... Jag hade helt fel...de var ju bland det bästa jag hört i dansbandsvåg. tummen upp för dem.
Jättetrevlig kväll, härliga och glada människor, go stämning och fantastisk bra dansmusik. Mycket rock och rockabilly stuk. Nöjd med kvällen men som vanligt tog askungen skorna och drog hem, innan det var slut...hihi ...och det fanns ju en anledning till det...den svårfångade jungfrun....jo det är ju så mycket som ska stämma in, det är inte som förr....alla de här inre kvaliteerna som man inte ser på ett så ytligt ställe som en dans eller en pub.....god natt läsare...ler...
Funderar vidare när jag vaknat...lever det kvar ännu, damernas och herrarnas...är inte det lite förlegat och ålderdomligt????? Har inte varit på en styrdans där på parken på 11 år..ja varit borta från stan och det fortsätter på samma sätt, många känner jag ingen från den tiden som verkligen älskar att dansa. Ja det är ju en jättebra motion. Flera av dem gick buggkurs med "Rockringen".  Jag och en kompis med flera gick  ju och tränade med rockringen i stan varje torsdag, då jag bodde här då. En timmes konstant buggande med de som verkligen kan var jättekul och kanske inte fullt så kul för de som tävlingsbuggade. Men det var inte många som dansade bugg denna kväll...Det är ju så kul...Härligt också att vara ute utan en droppe sprit...dvs utan kemiska känslor...ler...
Lars Kristerz -  Purple Rain & Jag måste ringa Carina
Bild lånad från Lars Kristerz på fb.
Lars Kristerz website

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan