söndag 12 mars 2023

Sååå jobbig dag med andningen - Pratade med AFA i fredags

 Idag var det en så jobbigt dag med andningen. Symbicort enligt ordination 2 x 2, Asetylsystein, och Bisolvon ggr/flera..oxh flera puffar Bricanyl. Till det Strepsils Ingefära.

Kände direkt i morse det var mycket segt slem. Det bubblade i bröstet.

Blev så slut idag åxå när jag skulle bädda rent. Fick sätta mig en stund.

I morgon ska jag vara på fysioterapi mottagningen....för andningen...

Det börjar bli så jobbigt allt, hela tiden något.


I fredags ringde jag AFA igen, ringde dem i början på dec 22 åxå. Arbetsskadan låg hos deras läkare nu. Fick ju ett brev i juli 22 efter överklagan att de vägde till min fördel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan