onsdag 1 december 2021

Samariterhemmets arbetsterapi

 Återbesök, efter min fysioterapeut tyckte jag kunde behöva ett bättre stöd för vänster hand.

Nattstöd bild ovan. Här ser man åxå hur lillfingret blivit.
Dagstöd bild ovan. Här syns ju åxå knölen vid vänster handled.
Dag och nattstöd ovan.
Låg syresättning i morse i bild ovan igen.

Arbetsterapeuten tittade på röntgen sedan skadan när jag ramlade på kvarglömt vatten på Coop 200623 när jag föll baklänges vid en kyldisk i Bolinderna. Fick sy höger armbåge och stukade vänster hand.

Som nu utvecklat trolig artros. Hon sa det fanns ingen avvikande på röntgen då, men nu syns ju tydligt att något hänt.

Ska prata med min doktor då jag ännu har ont i vänster överarm också. Det har blivit allt mer som växtvärk känsla i armar och ben. 

Arbetsterapeuten sa jag inte bör bära tungt

Puls och syresättning i kväll. Ser ok ut: 50 i puls och syresättning 94. Inte ofta det är så.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan