lördag 18 december 2021

DAG 644 - PACS, POST COVID


 Så trött på post covid nu. Så trött på att jag aldrig får bli frisk...

Vaknade vid 03 30 i morse och efter 1 h får jag tryck över bröstet. Kollar syresättning 90. Temp 36.8 är ju bra 

Funderar så hur göra med julen...

Flera sjukhus upp i stabsläge...

Influensasprutan är inte fullt täckande meddelade media igår...

Jag riskgrupp, med perikadvätska bakom hjärtat, låg syresättning, utmattning.....mm...

Och...

Min Pfizer 1: 210113, min Pfizer 2: 210210....hur lågt ligger antikropparna då efter 10 månader och hur blir då skyddet för mig....vid 3 Pfizer 9/12....🤔

Julfirande...hur göra....

Att träffa människor i jul, som är ute på mässor och träffar många andra, de som går ut på krogen...eller är ute och dansar....de som inte är lika försiktiga som vi...

Känner jag mår inte bra av det här, hur ska jag tänka och göra..... att vara så rädd bli sjuk igen...veta jag är högriskgrupp....blir jag sjuk kanske jag inte klarar en sväng till av covid.....

Förra gången jag träffade barnbarn och min mans familj blev jag så förkyld med feber I flera dagar....

Tydligen ges 1/2 dos 3 av Moderna som Ove fick och 1 dos av Pfizer  som jag fick 

Måste fundera och se hur smittläget förändras...

Vägledning och information om vaccin mot covid 19, mer i länk...

Inrapportering biverkning covid vaccin 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan