måndag 6 december 2021

BRYMONT/ samma som Alphagan och videomöte med Rehab kordinator

 Min ögonläkare har ringt...Vi testar en ny droppe ....Brymont till i mitten på januari och vilar med Azopt Det fanns inte .Alphagan  ..1 flaska, så till slut hittade jag det på Apoteket hjärtat i Gränby. Så då jag funderar om Azopt, gjort att jag tappar mer hår nu..så ska vi nu testa en ny droppe....Jag använder ju åxå DuoTrav, ögondroppar sedan 10 år och Equlis blodtunnande sedan nov 20 när jag fick min andra DVT., i Fass står att de kan ge håravfall som Azopt...

Jag skulle få en provsmaka av Brymont, men ser när jag kom hem jag fick 3? Jag vet och förstår det finns inte så många alternativ för mig I trycksänkande....så jag förstår så väl....man skriver inte ut om det absolut inte behövs. I mitten på januari 22 ska jag till min ögonläkare igen och vi får utvärdera....

Rehab kordinatorn har ringt idag med. Berättade om att arbetsgivaren sagt att det inte fanns s.itta på jobbet när vi 6 blev sjuka. När 1 kollega hade 1 bror som testade positivt för covid 19 och 1 kollega hade antikroppar...att 6 dog på jobbet av de som bodde de närmaste veckorna men att enligt chef fanns inte smitta I jobbet...Vi pratade om KBT för tinnitus besöket på lungmottagningen jag skrivit här i bloggen...och remiss till hjärt mottagningen och att mitt liv har blivit förstört pga jobbet.

Vilken helt fantastisk ögonläkare jag har, likaså rehab kordinator...mfl som försöker hjälpa mig.

I morse var det kallt här i Uppsala, bild nedan....Men vi gick ut en prommenad ändå.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan