fredag 23 oktober 2020

Dag 212 i ej påvisad C19, pga försen testning

 Och i natt har jag hostat så in i 17....vaknar av hur jag hostar...det här är min värsta natt hitintills med andningen, dag 212...sambon vaknar ggr flera av mitt hostande, som rethosta..Jag får upp och ta extra puff symbicort....fortsätter hosta ännu nu på morgonen....

Jag som FK anser kan jobba heltid...samtidigt som de säger det finns ingen prognos  att jag blir frisk....

Dammsugare lite idag, har inte haft så mycket ork....det är mest Ove som skött om här hemma....så tar jag tempen....ok 37.8...hade jag varit på jobbet nu hade jag fått gå hem...
Men så här är det...så fort jag anstränger mig lite, stiger tempen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan