torsdag 29 oktober 2020

C19, journalhandling FK och AF

Orkat öppna kuvertet från FK, deras jouralhandlingar om mig  jag hämtat ut, inför omprövning  vidare FR..på "trötthetsdyndrom efter virusinfektion" och överklagan 2 intyg " yrsel" och " utmattningssyndrom" samtidigt...

AF journalanteckning var inte mycket....ett tips för dig som blir utförsäkrad om att rädda din SGI

Ska försöka läsa igenom det från FK idag...ska jobba kväll, börjar 16...

Har själv valt prova 100%...skulle verkligen behöva 100% sjuk i återhämtning...men...det går inte vara utan pengar...

Igår efter jobbet la jag mig en stund hade sprungit omkring 6200 steg i jobbet 7-14...och blev så trött, fick så ont i kroppen..och denna morgon 37.7

Sambon skämtade i morse och sa..vi får köpa en ny bokhylla till dig för alla papper från FK...

Har fler c19 sjuka börjat överklaga, gjort omprövning ?

Ser i 1177 antagligen fått diagnos Utmattningsdyndrom och i ett inslag idag på tv framkom att även det kan ge feber. I "försäkringskassan måste ändra sitt regelverk" nyhetsmorgon
Vägen att överklaga FK beslut...I bild ovan...phuuu
Hade anmält mig till vaccination på jobbet....men....undrar nu om de kan göra det när jag ska göra spinometri 17/11... och om ev åxå Pneumovac...I väntan på....och är jag riskgrupp med mina lungbesvär....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan