onsdag 30 september 2020

Nej inte Ménières utan möjligen covid 19 symtom


 Jag var och testades för  Ménières idag ......en jättefin läkare...fick ha en speciell mask för ögonen där de kollar yrsel vid snabba rörelser, och hur ögonen rör sig, de rörde sig lite, men i kombination med allt jag berättade, om min yrsel, stickningar och domning I tungan, vad tandläkaren undersökt och att ögonläkaren sett en synfältsförändring så såg allt så bra ut, i halsen, i munnen, i näsan, bakom näsan, där Dr gick in genom näsan och tittade hur det såg ut. Blåste upp örat, tittade ned i dvaljet med spegel, men såg ingenting ....allt såg så bra ut...vi pratade om alla mina symtom som kommit och gått under 6.5 månad och att covid inte lyckats fånga I c19 test, då jag testades så sent. 

 Så hon tror, att möjligen kan  viruset ge yrseln, som kommer och går....och trycket mot örat...för inget finns som kan tyda på något.....intressant...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan