måndag 23 augusti 2021

Sista dagen med agraffer

Alla agraffer på " maggen"...
Agrafferna vid naveln 
Agraffer lite på håll vid naveln...
Agraffer uppe mitt på magen nedan brösten 
Agraffer h sida av mage
Agraffer höger sida mage lite längre ner, här har det kännts mer...och den sida jag sover på ofta....

Vaknade I natt igen svettig och temp 38.

Temp under dag idag runt 37.5.

I morgon ska de ta bort Agrafferna.

Det enda jag ner nu är att det är bortdomnat ovan till höger av den översta och att det sticker och att det stramar i den nedersta som är lite rött omkring. Vi får höra i morgon.

Positivt i det hela ner 4 kg på 1,5 vecka, efter akut  op bort av den inflamerade gallblåsannatt mot söndag 15/8-21.


Tänk så bra vi har det I vårt  land, allt vi får för den skatt vi betalar. Vad skulle en sådan op kostat mig om vi inte hade det så bra i vårt land.

I morgon uppnår jag dag 180 hos FK igen......vi får se vad händer nu.

Det har varit helt omöjligt atbetsträna i det som är nu......
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan