torsdag 12 augusti 2021

1 ÅR SEDAN BÄLTROS IDAG, SLUTADE MED MEDICIN FÖR BÄLTROS 2:A GÅNGEN I FREDAGS.

Bild från Öregrund, färjan över till Gräsö i lördags ovan.
I lördags upptäckte jag en fästing på mitt h lår
Bild ovan sedan fästingen avlägsnats.
Temp igår 210811  undra varför jag känner mig febrig...efter bältros  har det med fästingbettet att göra..eller post covid i sig
 
Idag torsdag 210812 ser bettet efter fästingen ut så här jag fick på Gräsö i helgen. Troligen fick jag det när vi gick genom kohagen på väg till färjan.

Kommer i minnen idag i FB 210812

30/7-21 efter 1 år fick jag Bältros igen...Just ätit 7 dagars kuren x 3 klar i fredags...samma bakomliggande orsak stress över FK, flaggat för utförsäkran vid dag 180....då för 1 år sedan utförsäkrade de bara 1/8-20. Inget 3 partsmöte trots att jag signalerat om att vilja ha det då...de bara stängde av...vi får se nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan