onsdag 28 juli 2021

Man kan få herpes zoster(bältros)

Varit på närakuten idag för mitt herpes...Jag skulle sluta med Anti och använda alsomomläggning....

Upptäckte sedan utslag på tyggen och kontaktade Kry...

Min vc hade inte tid med mig....
De var osäkra på Kry ....efter titt på bilder och mig.


En ssk jag känner tittade på bilderna .....och....

"man kan få herpes zoster(bältros) på ryggen kanske även kan få vanlig munherpes  där?
ser  ut som bältros. "// slut citat

Och/ eller.....

Meddelade min vc som inte hade tid med mig....

På ryggen....mer mitt bak, båda bilderna ...
Bältros / herpes....eller.....på ryggen
Temp i kväll bild nedan...
Och temp i kväll bild nedan....känner mig så varm....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan