måndag 5 juli 2021

Ledsen....nedstämd....

Kontaktat 1177 idag i skrift. Börjar känna mig nedstämd och maktlös över min situation vad gäller FK och att de signalerat att jag kan bli utförsäkrad igen...gråtit idag, över min situation...

Jag behöver en tid inför dag 180, den 24/8....

Tänk så enkelt det skulle kännas om jag slapp tänket om FK min ekonomi, ja ni som följt mig,I det jag skrivit om tidigare i bloggen....om jag fick vara sjukskriven..och få bli frisk utan stress....

Känner mig ångestfull....

Jag är rädd att mina värden på MoCA, KEDS, och MMT, ska bli sämre av den stress jag har över trycket från FK.....

Jag är ju en resultatinriktad person egentligen och söker lösningar...men just nu ser jag inte hur jag ska kunna påverka min situation...

Det tar på mitt utmattningssyndrom, och jag känner av de utredningar som gjorts på mig.....
Varit så trött idag ...sovit en stund och ute på en lite prommis på 5000 steg...
Ingen återkoppling i skrift eller fått någon tid ännu.

Inget hört från den i facket idag som håller på med mitt ärende...men har säkert en hel det annat åxå så klart.

Hur skulle klara det här utan min man......det hade aldrig gått....

Jag känner någonstans inom mig, jag måste hitta ett sätt att förändra min situation....men hur.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan