torsdag 20 maj 2021

Svar från LÖF

 NI SOM FÖLJT MIG, vet hur mycket som drabbat mig. Jag anmälde till LÖF, för att se, hade mina ods varit annorlunda om man tex givit mig blodtunnande i tid...SVAR HAR NU KOMMIT

"  Vår motivering

Vi har gått igenom ärendet tillsammans med en medicinsk rådgivare inom 

allmänmedicin, internmedicin och öron-näsa halssjukdomar.

Vi bedömer att dina iakttagbara symtom har tolkats och behandlats enligt 

allmänt vedertagen praxis. Utifrån det medicinska underlaget bedömer vi att 

du erhållit korrekt behandling utifrån dina uppvisade symtom och 

besvärsbild samt att vården remitterat dig till lämpliga medicinska 

specialiteter för vidare utredning. Vi anser därför att du fått en riktig vård 

och behandling för dina besvär samt att det inte var medicinskt motiverat 

att behandla dig på ett annat sätt än som skett."//slut citat 

SÅ....den bedömningen skulle troligen fler av oss långyidssjuka få....


Det har varit flera jobbiga dagar med högt blodtryck...

blev sjuk 200314


De två bilderna ovan från 19/5, vid påklädning översta bilden, andra bilden efter bäddning.
Bild ovan vid 12 18/5, ett lite bättre blodtryck


Morgon 17/5, nedre bilden av de 2 närmast ovan efter bäddning.

Övre bilden av de 2 ovan klätt på mig 

Bild ovan tidig morgon 17/5-21, ett vanligt bltr jag vaknar med.

Idag har det varit en lite bättre dag. Jag har haft ork ta en prommis på 6000 steg idag runt Bärby Hage.
Kände mig nedstämd på fm. Har haft mardrömmar flera nätter.
Gruvar mig för hur blir det efter den 31/5 när sjukskrivningen behöver förlängas.
Den 31/5 kommer Kalla fakta med reportage om långtidssjuka I vården.

Gjorde ett PCR test idag när jag vaknade med sådan hosta. Fått ta extra dymbicort idag med, ont i halsen och känner mig inte ok.
De tog prov, i näsa, hals och så fick jag spotta i ett rör.
Svar kom i kväll, det var NEGATIVT.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan