onsdag 26 maj 2021

24 h BLTR





 Då är det min tur då...24 h BLTR är kopplat....som så många andra av oss PACS får göra...Äntligen...oj sa sköterskan när hon såg bltr, ja sa jag så där har det varit länge...Jag tar med mig min mätning över 3 veckor på puls, bltr, och saturstion i morgon, ja gör det sa sa hon...

Min dr ska sluta, förstår de flyttar honom till en speciell mottagning.

Han är åter när han egentligen ska ringa mig  men ssk rådde mig ringa och boka en tid med honom...eftersom jag vill få veta mer om minnesutredningen åxå och är så slut....får lägga mig flera gånger om dagen....

Fick tips på en ny jättefin läkare.

Hur har det gått för er andra med 24 h bltr?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan