söndag 23 maj 2021

Sammanställning Bltr/ puls / syre

 

Det högsta blodtrycket hitintills i kväll efter trappgång. Det har varit en dag I sammanställning av puls/ bltr/ syre sedan 20/4-21 som jag tänker skicka med 24 h bltr som jag ska göra 26/5.
Bltr ovan i bild är när jag suttit och jobbat med sammanställningen av puls, bltr och syre innan lunchen.
Bild ovan när jag klätt mig i morse.
Vaknade tidigt, så trött, somnade om och var dödstrött i morse.
Hade en dag igår när vi höll på rensa ogräs, satte klätterosor.
Vi planterade kryddväxter. En spännande ny jag inte köp förrut är lakritstagetes...den var god...vi köpte 2 stycken.
Ove har nu målat om hela lägenheten. Så nu ska vi fundera hur gör vi, ska vi fixa ett nytt kök, bygga bastu, eller hur gör vi.
Det är som när det känns lite bättre vill jag hinna göra något, men bakslaget kommer 
Gjorde ett nytt KEDS TEST 11/5-21
Poängen är högre än vad dr gjorde den 10/3-21. Det är en period nu jag drömmer mycket. Det är mycket om familjen, och häromnatten drömde jag om pappa och Inga båda avlidna....en märklig dröm...Jag stod i huset jag och barnens pappa hade granne med pappa. Det var fyllt med folk. Jag såg pappa och Inga ute på tomten, de klippte gräs. Jag gick över till dem, där fanns åxå kollegor från tiden I Kramfors. Jag pratade med människor där och när jag just skulle fråga pappa " har du vaccinerats dig ännu pappa" så är jag på väg ur drömmen och tänker, men det går ju inte, det är många år sedan nu..sedan pappa lämnade oss 2014....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan