fredag 9 februari 2024

Fredag började så bra...

 Ja blodtrycket ligger jättebra idag på mannen...och på fm även på mig. Det har varit ett spann idag mellan 114/68 pch puls 72 på morgonen och som mest 142/100 puls 93..oro i magen hela em och högt bltr...så brast ett hemorojd och jag med blodtunnande..tog is..och kylda...Det händer ibland och om min teori är rätt...När bltr varit/är högt och magen blir orolig och får springa ofta på toa...

Det har varit lite återkommande så sedan op av hemorojder, sk gummibandsslingring i Mars 23..MER OM DET HÄR...då jag rasade ihop och tappade så mycket blod i ilägget " oj oj det hade kunnat gå riktigt illa.


Så vid kl 20.40 är bltr ok igen....bild nedan...108/64 puls 79.....känner mig febrig men inte är......tror jag.......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Publicerar inte rasistiska uttalanden och personangrepp.
Moderatgranskar allt före publicering.

Väl mött // Bettan